2009 Соціальна інформаційна кампанія-моніторинг „Скажімо „ні” - продажу алкоголю неповнолітнім у Львові” Друк

Автор проекту: Академія Української Молоді, МГО

Дата: 2009 рік\ Бюджет: 12000 грн.

Мета проекту:   Захід спрямований на протидіяння явищу продажу алкоголю молодим, неповнолітнім людям через проведення моніторингу точок продажу алкоголю та реалізацію соціальної кампанії у Львові . Метою проекту є  звернути увагу громадськості на  важливість дотримання правил продажу алкоголю щодо неповнолітніх.

 

 

 
Львів відкритий для світуЛьвівська міська рада
© НГО – Портал громадських організацій Львова – NGO. Дизайн та програмування сайту – KUDEST