Компанії Львівщини підтримали перший конкурс бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності Друк

Львів, 19 серпня 2009 р. – відбулася презентація «Всеукраїнського конкурсу бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності» (КСВ). Організатор Конкурсу - Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Партнери Конкурсу - Ernst&Young,  «САН ІнБев Україна», «ВОЛЯ», Австрійські авіалінії та ЮФ “Астерс”.

Міжнародне  дослідження 2009 р. довело, що протягом минулого року 60% компаній – світових лідерів вважають КСВ все більш важливим питанням і лише 6% компаній не погоджуються з цим. На думку перших, КСВ допомагає поліпшити фінансові показники шляхом: посилення репутації компанії і бренду (77%); залучення талановитих співробітників (55%); відповіді на очікування суспільства (35%); поліпшення операційної ефективності і зменшення витрат (34%); посилення конкурентної позиції (33%).

 Презентація Конкурсу супроводжувалася дискусією  «Корпоративна соціальна відповідальність: думка лідерів», в якій брали участь: Косів В., заступник міського голови з гуманітарних питань; Обухівська О., менеджер зв’язків із громадськістю ВАТ «САН ІнБев Україна»; Пограничний О., керівник відділу зв’язків з громадськістю ВАТ «Концерн Галнафтогаз»;  Баранова Л., менеджер з продажу та маркетингу в Західній Україні Австрійських Авіаліній; Гурняк І., голова аналітичної групи Комітету підприємців Львівщини; Нойрайтер М., міжнародний експерт з КСВ, член журі, керівник робочої групи з розробки міжнародного стандарту з соціальної  відповідальності ISO 26000 (Австрія).

Учасники  поділилися своїм баченням КСВ в  умовах кризи і обговорили необхідність проведення Першого Всеукраїнського Конкурсу бізнес-кейсів з КСВ. В Україні ще досить поширені дискусії з питань: «Чи варто займатися КСВ? Чи є благодійність і КСВ – взаємозамінними поняттями». Саме тому метою Всеукраїнського Конкурсу бізнес-кейсів з КСВ є надання відповіді на ці питання і підтвердження того, що втілення концепції КСВ в бізнес-стратегію надає значні конкурентні переваги компаніям в Україні.  

Перший Всеукраїнський конкурс бізнес-кейсів з КСВ триватиме  до 30 вересня 2009 року. Бізнес-кейси будуть оцінені з наступних питань КСВ: організаційне управління; захист довкілля; трудові відносини; розвиток місцевої громади; права людини; захист прав споживачів; комунікації з КСВ. Кращі бізнес-практики будуть внесені до першого посібника з КСВ за редакцією Центру Розвитку КСВ. 

«Сьогодні вже більш ніж 20 провідних українських компаній і вищих навчальних закладів підтвердили свою участь у Першому в Східній Європі Конкурсі, розглядаючи його не лише як засіб для підготовки навчальної програми, а й як обмін кращими практиками. Сподіваюсь, що серед переможців Конкурсу будуть і унікальні бізнес-практики компаній Львівщини», -  зазначає Марина Саприкіна, голова центру «Розвиток КСВ», член журі Конкурсу.

У Конкурсі можуть брати участь: українські та міжнародні компанії, вищі навчальні заклади, бізнес-школи, громадські організації, засоби масової інформації, письменники тощо.

Інформаційні партнери - European Business Association і American Chamber of Commerce in Ukraine.

Медіа-партнери Конкурсу: «Контракти» - генеральний медіа-партнер, «Гвардія» - стратегічний медіа-партнер, «Дело» - головний медіа-партнер, «Дзеркало тижня» - офіційний медіа-партнер, Ukrainian Journal of Business Law -  юридичний медіа-партнер, «Перший діловий» - діловий телевізійний партнер, «ЛІГАбізнесінформ» - інтернет-партнер, innovations.com.ua - інтернет-партнер, офіційна спільнота - Profeo.

Портал ГО Львова NGO

 
Львів відкритий для світуЛьвівська міська рада
© НГО – Портал громадських організацій Львова – NGO. Дизайн та програмування сайту – KUDEST