Завод та колія – достойне сусідство для житлового будинку? Друк

shnurok.jpgПро те, що невдовзі на вулиці Дж.Вашингтона появиться ще одна новобудова, мешканці цього району не знають. Це їх турбує мало, адже найважливішою проблемою впродовж багатьох років для них є сусідство ЗАТ "Львівшляхрембуду".

Про те, що невдовзі на вулиці Дж.Вашингтона появиться ще одна новобудова, мешканці цього району не знають. Це їх турбує мало, адже найважливішою проблемою впродовж багатьох років для них є сусідство ЗАТ "Львівшляхрембуду". Більше того, на новину з приводу будівництва реагують здивовано, пояснюючи тим, що саме ця частина району є промисловою і тому екологічно непристосованою для проживання в ньому. Крім того, пустир, на якому має "вирости" новий багатоповерховий будинок, пересікає залізнична колія. Мешканці району стверджують, що вона діюча. Здійснюватиме забудову ДП "Інтеграл-Буд" ТзОВ Фірма Інтеграл»". Дозвіл на початок будівництва фірма-забудовник може отримати лише після громадських слухань, які відбудуться завтра, 3 липня, у стінах Львівської міської ради. Та серед вже отриманих дозволів є і рішення санстанції. Тут і виникає найважливіше питання: чим керувалась санстанція дозволяючи майбутнє будівництво? Таке сусідство також не дуже хвилює і забудовників, адже вони впевнені, що будуватимуть у належній санітарній зоні і підтвердженням цьому є вже вище згадані дозволи на будівництво.
 
Ось до Вашої уваги коментарі, які, можливо внесуть більше ясності у ситуацію, що склалась:

Василь Попович (голова постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку): "Якщо хтось хоче будувати будинки і це принесе користь місту, то це потрібно робити. Стосовно району майбутньої забудови, то я за те, щоб будь-яке велике виробництво з міста виносити, але на Дж.Вашингтона великого технологічного виробництва немає. Тому якщо є можливість і фірма хоче будувати, то нехай будує.. Щодо залізниці, то є норми, які дають можливість виміряти вплив шуму на людей. Крім того, на сьогоднішній день ми маємо нові технології, які застосовують у всьому світі, у Європі. Вони спрямовані на те, щоб огородити від шуму залізниці людей, які проживають у цій зоні. Настав час перейняти цю технологію. Загалом до нової забудови я ставлюсь позитивно."

Ольга мешканка району: "Я живу тут дуже давно, і скільки себе пам’ятаю, ми постійно звертаємось до відповідних установ, щоб цей завод перенесли десь за межі міста. Нам постійно обіцяють, але результату ніякого. Труба, яка на території заводу, димить і в повітрі літає асфальтна пилюка, неможливо дихати, це впливає на наше здоров’я. Одного разу навіть в них трапилась якась аварія на виробництві, то все довкола було покрите цим асфальтним брудом. Але досі на це не зважають, завод працює. Такі об’єкти повинні діяти за межами міста."

Сергій Мамаєв (інженер виробничо-технічного відділу, ДП "Інтеграл-Буд" ТзОВ "Фірма Інтеграл"): "На початку попереднього будівництва ми робили зміни цільового призначення землі. Тобто спочатку воно було призначене для транспорту і промисловості, а тепер для житлового будівництва. Ці ухвали, відповідно, відбувались через міськраду. У цьому районі практично усюди забудова житлова, поряд лікарня . Тобто промисловість там нереальна. Фактично по санітарних нормах ми входимо у нормальну санітарну зону, вона дозволяє таку близькість до діючого заводу, проте у майбутньому його потрібно виносити. Ну, але це вже питання не наше. Щодо колії, то вона і справді діюча, але застосовується рідко, приблизно два рази щомісяця. Крім того, проект майбутньої забудови передбачає відстань від колії на п’ятдесят метрів, як це необхідно згідно з нормами."

Зореслава Кадикало для ngo.lviv.ua

 

З матеріалами громадського слухання можна ознайомитись ось тут
З пртоколом громадського слухання можна ознайомитись ось тут
 
Львів відкритий для світуЛьвівська міська рада
© НГО – Портал громадських організацій Львова – NGO. Дизайн та програмування сайту – KUDEST