Пасажири зможуть захистити свої права на залізниці Друк
Близько трьох місяців в Україні працює проект poizdka.org, який захищає права пасажирів Укрзалізниці.
У 12 тематичних розділах - наприклад, «постіль», «туалет», «антисанітарія» - зібрані понад 100 неприємностей, які можуть трапитися з пасажиром в поїзді. І тут же дано способи вирішення проблеми ще в дорозі, а так само закони України і правила перевезення Укрзалізниці описують дану ситуацію. 
 
Якщо провідник і начальник поїзда ігнорують ваші вимоги, то через сайт проекту можна надіслати миттєву скаргу до інспекції з контролю якості обслуговування пасажирів. 
 
«На сайт зайшли близько 10 тис. осіб, - говорить Олександр Бондаренко, координатор проекту. - Найчастіше побутові проблеми в дорозі можна вирішити з провідником, просто потрібно заявляти про свої права. Не соромтесь заявляти про свої права, закони на вашому боці. У крайньому випадку звертайтеся до інспекції через наш проект. Ми обов'язково вам зателефонуємо, а також простежимо за тим, щоб інспекція відреагувала на вашу скаргу». 
 
Пасажирів найбільше цікавлять такі ситуації: 
1. Посадка розпочата пізніше ніж за 30 хв. до відправлення з початкової станції відправлення поїзда. 
2. Провідник вимагає здати постільну білизну 
3. Вимагають свідоцтво про народження дитини 
4. Відмовляють зарядити ноутбук, планшет, мобільний 
5. Ненормальна температура 
 
Творці проекту на цьому зупинятися на збираються, в планах - допомога у вирішенні проблем на вокзалах та при покупці квитків, а також створення мобільних додатків для пасажирів, у яких немає доступу до інтернету в дорозі. 
 
Для розвитку проекту хлопці вибрали спосіб колективного фінансування через платформу Велика Ідея, де просять фінансово підтримати їх будь-якою сумою.
 
Джерело : poizdka.org
 
Львів відкритий для світуЛьвівська міська рада
© НГО – Портал громадських організацій Львова – NGO. Дизайн та програмування сайту – KUDEST